یوتیوب امکانات تجاری خود را برای موسیقی‌دانان افزایش می‌دهد‎

به گزارش فناوری فرهنگی،محصولی که کمپانی یاد شده ارائه داده، یک ابزار نرم افزاری است که به آهنگسازها و اهالی موسیقی کمک می کند تا محصولات خود را به طور مستقیم و از طریق سایت های اجتماعی، سرویس های استریم موسیقی و بلیت فروشی های آنلاین به کاربران بفروشند.شرکت BandPage ادعا نموده در حال حاضر با بیش از 500 هزار هنرمند فعال در حوزه موسیقی کار می کند که هر کدام برای در تماس و در ارتباط بودن، اکانتی در فیس بوک، اسپاتیفای و StubHub می سازند. همچنین این کمپانی به هنرمند اجازه می دهد تا یک تجربه شخصی برای خود بسازد و تولیدات خود را به علاقه مندان و طرفداران ویژه خود که در تمامی وب او را فالو و پشتیبانی می کنند، بفروشد.

برای حرفه ای های صنعت موسیقی این سرویس یک شبکه تبلیغاتی بسیار عالی به شمار می رود که می توانند روی همه چیز از کالاهای تولیدی گرفته تا زمان های اختصاصی هنرمند پیش و پس از یک کنسرت را قیمت گذاری نمایند.شرکت مورد بحث در این رابطه اظهار داشته: «ما از این رویداد بسیار خوشحال هستیم زیرا این اطمینان را داریم که یوتوب تمامی تعهدات ما به اهالی موسیقی را به خوبی انجام خواهد داد و به اهداف ما پایبند خواهد بود. در حال حاضر نیز این شبکه ویدئویی یکی از بهترین امکانات برای هنرمندان به شمار می رود تا خود را به طرفدارانشان بشناسانند. تیم ما نیز در تلاش است تا به آهنگسازها و دیگر خالقان موسیقی کمک نماید تا از طریق شبکه BandPage موفقیت بیشتری کسب نمایند.»

در حال حاضر معلوم نیست وب سایت یوتوب که خودش به شرکت بزرگ گوگل تعلق دارد، چگونه می خواهد از «بندپیج»استفاده نماید اما تا پیش از این وب سایت مورد بحث در کسب درآمد با مشکلاتی مواجه بوده. در راستای این هدف، شبکه مذکور چند سال پیش کانال های پولی راه اندازی نمود یا حتی سرویس اشتراک ماهانه ای به نام YouTube Red به وجود آورد تا به روش سنتی کسب درآمد نماید که چندان خوب نبود اما اکنون با خریداری شبکه یاد شده شاید بتواند در راستای کسب درآمد خیلی بهتر از قبل ظاهر گردد.در آخر بد نیست بدانید 30 ویدئوی پر بیننده ی یوتوب را بیشتر مواقع موزیک ویدئوها تشکیل می دهند و از این رو بدون شک سرویسی همانند BandPage می تواند موجب تحولی بزرگ در این شبکه استریم ویدئو بشود.

منبع:فرا رسانه

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد