به گزارش فناوری فرهنگی، بسیاری از ماها این نتایج جستجو را که گاهی مفرح هم هستند، میبینیم و فراموش میکنیم. اما بازاریابهای شرکت آیکیا این نوع جستجوی مردم را جدی گرفتهاند و از آن برای افزایش فروش استفاده میکنند.
آیکیا IKEA را حتما میدانید یک شرکت چندملیتی عمدتا سوئدی است که در زمینه فروش مبلمان آماده و وسایل جانبی منزل فعالیت میکند و بهصرفه بودن و کارایی و کیفیت و دوام خوب کالاهایش، باعث شهرت و فروش زیادش شده است.
آیکیا با همکاری آژانس تبلیغاتی Åkestam Holst، متوجه بیشترین مشکلات روتین گوگل شده مردم، شده و بعد نام محصولاتش را درست هماهنگ با آن مشکلات، انتخاب کرده است.
مثلا تصور کنید که همسر کسی زیادی خر و پف میکند و او وادار به جستجو برای این مشکل میشود و ناگهان میبیند که آیکیا آمده و کاناپهای با همین عنوان، برای گریز از صدای خر و پف تولید کرده است!
تعدادی اسکرین شات از محصولات دیگر:
منبع: 1پزشک