ابتکار جالب شرکت آیکیا: تغییر نام محصولات‌اش به مشکلات گوگل‌شده کاربران برای فروش بیشتر!

به گزارش فناوری فرهنگی، بسیاری از ماها این نتایج جستجو را که گاهی مفرح هم هستند، می‌بینیم و فراموش می‌کنیم. اما بازاریاب‌های شرکت آیکیا این نوع جستجوی مردم را جدی گرفته‌اند و از آن برای افزایش فروش استفاده می‌کنند.

آیکیا IKEA را حتما می‌دانید یک شرکت چندملیتی عمدتا سوئدی است که در زمینه فروش مبلمان آماده و وسایل جانبی منزل فعالیت می‌کند و به‌صرفه بودن و کارایی و کیفیت و دوام خوب کالاهایش، باعث شهرت و فروش زیادش شده است.

آیکیا با همکاری آژانس تبلیغاتی Åkestam Holst، متوجه بیشترین مشکلات روتین گوگل شده مردم، شده و بعد نام محصولاتش را درست هماهنگ با آن مشکلات، انتخاب کرده است.

مثلا تصور کنید که همسر کسی زیادی خر و پف می‌کند و او وادار به جستجو برای این مشکل می‌شود و ناگهان می‌بیند که آیکیا آمده و کاناپه‌ای با همین عنوان، برای گریز از صدای خر و پف تولید کرده است!

12-13-2016-7-10-10-am

تعدادی اسکرین شات از محصولات دیگر:

12-13-2016-7-12-03-am 12-13-2016-7-11-42-am 12-13-2016-7-11-32-am 12-13-2016-7-11-22-am 12-13-2016-7-11-10-am 12-13-2016-7-10-57-am 12-13-2016-7-10-47-am

 

  • 12-6-2016-12-44-44-AM.jpg

منبع: 1پزشک

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد