به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از دیجیتال ترندز، تا به حال مشاهده این ویدئوها تنها در زمان پخش آنها ممکن بود و بعد از پایان پخش زنده تماشای ویدئوهای پخش شده دیگر مقدور نبود.
اما حالا اینستاگرام به اشتراک گذاری ویدئوهای پخش زنده را به مدت 24 ساعت بعد از اتمام آنها امکان پذیر کرده است. اینستاگرام با این تغییرات در حال تغییر ویژگی ها و امکانات خود است و دیگر قصد ندارد صرفا یک پلاتفورم به اشتراک گذاری عکس باشد.
قابلیت پخش زنده ویدئوی اینستاگرام باعث شد این سایت راه خود را از اسنپ چت رقیب جدی خود جدا کند و نشان دهد که صرفا به دنبال تقلید از امکانات آن نیست. افزوده شدن بخش استوری به اینستگرام باعث افزایش 50 میلیونی کاربران روزانه آن شد و این رقم را از 200 میلیون نفر در ماه آوریل به 250 میلیون نفر در ماه می افزایش داد.
در مقابل تعداد کاربران روزانه اسنپ چت حدود 166 میلیون نفر است. تعداد کل کاربران اینستاگرام حدود 700 میلیون نفر برآورد شده است.
منبع:فارس