به گزارش فناوری فرهنگی، تا حالا اینستاگرام، ابزار کارآمدی برای مدیریت کامنتهای انبوهی که پای عکسهای آدمهای مشهور گذاشته میشود، ارائه نمیکرد. بنابراین در قسمت کامنت این اشخاص، انواع کامنتهای غیرمرتبط با محتوای عکسها و نوشتههای آنها، کامنتهای تبلیغاتی یا کامنتهای توهینآمیز را میشد دید.
برخورد آدمهای مشهور نسبت به این مسئله متفاوت بود:
- بیتفاوتی محض و اجازه دادن به نمایش همه این کامنتها
- پناه بردن به سرویسهای ارائه شده توسط شرکتهای ثالث برای مدیریت کامنتها که البته هزینه زیادی طلب میکرد.
- دادن مدیریت اکانت به دستیاران و دوستان تا به این وسیله تا جایی که میشود، حجم توهینها را کم کرد.
- سرخوردگی و افسردگی، پس یک موج از هجمهها و پاک کردن اکانت اینستاگرام!
اما امروز اینستاگرام اعلام کرد که سرویس مدیریت کامنت به کاربران تجاری خود ارائه میکند. این سرویس البته بر اساس کلیدواژه عمل میکند و مثل سرویسهای شرکتهای ثالث دقیق و پیچیده نیست، اما دستکم، بخشی از بار کامنتهای توهینآمیز را کاهش میدهد.
به این ترتیب شرکتها، برندها و اشخاص مشهور میتوانند، با این سرویس، اندکی احساس راحتی کنند.
منبع: 1پزشک