به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از دیلی میل، طبق یک تحقیق جدید، در دو سال اخیر میزان بازدیدها از فیس بوک تقریبا نصف شده است. این درحالی است که کاربران جوانتر اینترنت از رقیب فیس بوک یعنی یوتیوب بیشتر بازدید می کنند.
طبق نتایج این تحقیق بازدیدهای ماهانه صفحات فیس بوک به شدت کاهش یافته است. آمار دقیق نشان می دهد بازدیدهای ماهانه از این شبکه اجتمای طی دوسال گذشته از ۸.۵ به ۴.۷ میلیارد بازدید رسیده است.
هرچند ترافیک اپلیکیشن موبایل فیس بوک در این بازه زمانی به طور مداوم رشد کرده، اما این رشد برای از بین بردن شکاف ایجاد شده در آمار بازدیدها از شبکه اجتماعی کافی نیست.
شرکت SimilarWeb در لندن این تحقیق را انجام داده و ترافیک وب ۵ سایت گوگل، فیس بوک، یوتیوب، یاهو و آمازون را بررسی کرده است.
این تحقیق نشان داده گوگل همچنان پربازدیدترین وب سایت است.
منبع: مهر