به گزارش فناوری فرهنگی، با وجود بحران، رکود و وقفهای که ویروس کرونا در جهان ایجاد کرده است و بسیاری از فعالیتهای اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی، کسبوکارها و را فلج کرده اما برخی از صنایع فرهنگی در این زمینه به دور از آسیبها فعالیتهایشان را ادامه میدهند همانند صنایع سرگرمی و بازی که حتی در این دوران کرونایی فعالیتهایشان بیشتر شده و با رشد چشمگیر مخاطبان همراه بوده است.محسن رجبی تولیدکننده و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباببازی درباره تولید اسباببازی در روزهایی که کرونا سیطرهاش را پهن کرده، تولیدات محصولات فرهنگی اسباببازی چگونه سپری میشود اظهار کرد: در زمینه تولید محصولات اسباببازی چنان تغییری که بخواهد آسیب یا ضرری جبرانناپذیری را به تولیدکنندگان وارد کنند، وجود نداشته است و همچنان تقاضا برای خرید اسباببازی وجود دارد.
او با اشاره به نیمهباز بودن فروشگاههای محصولات فرهنگی تصریح کرد: با توجه به نیمهباز بودن مغازهها، تقاضا برای خرید اسباببازی وجود داشت و تغییری نسبت به قبل از کرونا ایجاد نشده است شاید بعد در اردیبهشت تغییرات را شاهد باشیم اما تا به امروز فیدبکی از رخدادهای از بحران کرونا نگرفتهایم.
این تولیدکننده با توجه به فعالیتهای مستمر تولیدکنندگان اسباببازی در کرونا گفت: تا به امروز به خاطر «کروناویروس» ضربهای به حوزه اسباببازی وارد نشده است و پخش کنندهها به فعالیتهایشان ادامه دادند و میدهند.
منبع:مهر