بازدید نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، رکورد بازدید از نخستین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور کرد.با توجه به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، فن‌آوری های نوین به کمک تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخ‌های متوقف صنعت پوشاک را به چرخش در آورد و بالغ بر ۷۰۰ محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت مجازی به مصرف کننده‌ها ارائه کنند.

این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نوآورانه است و توانسته با هم افزایی مجموعه‌های فعال در این حوزه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف کرده است؛ تولید کننده‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند؛ می‌توانند به عنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی که به شرکت‌های خلاق تعلق می‌گیرد استفاده کنند.

در این نمایشگاه ۹۴ شرکت تولید ملزومات حجاب و عفاف ثبت نام کردند که ۸۰ شرکت داخلی در این رویداد با ارائه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداختند.

این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس‌های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی انجمن در این نمایشگاه هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.

این نمایشگاه به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می‌دهد تا اندکی از آسیب‌هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می‌توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.

علاقه مندان می‌توانند تا ۱۰ خرداد ماه به پایگاه اینترنتی https://hijab99.ir/ نخستین نمایشگاه مجازی محصولات عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان مراجعه کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد