انیمیشن جدید دیزنی در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا

به گزارش فناوری فرهنگی،این انیمیشن سینمایی نه تنها با فروش بیش از 73 میلیون دلار، در هفته اول اکران رتبه اول جدول فروش این هفته را از آن خود کرد؛ بلکه با شکستن رکورد انیمیشن «ملکه یخی» محصول 2014 میلادی به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن کمپانی والت دیزنی در هفته نخست نمایش معرفی شد.

«زوتوپیا» که چهارمین فیلم با شروعی طوفانی در ماه مارس است، با اکران موفق خود در چین، هند، آلمان، روسیه و چند کشور دیگر به مجموع 232.5 میلیون دلار فروش در سطح جهان دست یافت.

کمپانی دیزنی در سال‌های اخیر با انیمیشن‌های موفقی همچون «ملکه یخی»، «قهرمان بزرگ 6»، «گیسو کمند»،‌ «رک ایت رالف» سود بسیاری کسب کرده است و بدون شک «زوتوپیا» نیز به این فهرست اضافه خواهد شد.

فیلم سینمایی «لندن سقوط کرده است» به کارگردانی «بابک نجفی» کارگردان ایرانی مقیم آمریکا دیگر فیلم جدید این هفته بود. این فیلم تنها توانست 21 میلیون دلار فروش در گیشه را بدست آورد.

«دد پول» نیز که از 12 فوریه سال میلادی جاری اکران شده است، با 16 میلیون دلار در رتبه سوم این هفته قرار داشت و در مجموع از مرز 311 میلیون دلار فروش در ایالات متحده و 673.2 میلیون دلار فروش در سطح جهان عبور کرده. به نظر می‌رسد روند فروش «دد پول» تا پیش از اکران «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»  همچنان ادامه داشته باشد.

قرار است «بتمن و سوپر من: طلوع عدالت» از 25‌ام مارس به صورت دو بعدی، سه بعدی و سه بعدی آی مکس در سینماهای آمریکا به نمایش درآید.

منبع: تی نیوز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد