بازیگر نقش اول زن اسکار 2016 کیست؟+ عکس

به گزارش فناوری فرهنگی،اسکار 2016

بری لارسون بازیگر انگلیسی در  ۱ اکتبر ۱۹۸۹ به دنیا آمد وی یک هنرپیشه، و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

 بری لارسون کیست؟+عکس

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به اتاق اشاره کرد.

 فیلم‌شناسی

فهرست برخی ازفیلم‌ها و سریالهایی که بری لارسون در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

خیابان جامپ شماره ۲۱
رفتن از ۱۳ به ۳۰
دان جان
هوت
اکنون‌شگفت‌انگیز
قمارباز
۱۲ موقتی
لاشه قطار
اتاق

بازیگر نقش اول زن اسکار 2016 کیست؟

اسکار جایزه ای که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک آمریکا به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می شود این مراسم یکی از شاخص ترین مراسم اهدای جوایز در جهان است و هر ساله در بیش از 100کشور جهان به صورت زنده پخش می شود.

همین تبلیغات گسترده رسانه ها باعث شده تا مراسم اسکار بیش از آنکه در داخل آمریکا محلی از اعراب داشته باشد در خارج از مرزهای این کشور اعتباری پیدا کند.

برای مثال اگر فیلمی در همه سینماهای آمریکا به نمایش گذاشته شود اما در سینمایی در لس آنجلس اکران نشود نمی تواند در مراسم اسکار شرکت کند.

 بازیگر نقش اول زن اسکار 2016 کیست؟

حالا دیگر چند سالی هست که این مراسم به عنوان یک رویداد سیاست زده شناخته می شود این موضوع حداقل دیگر برای ما مسجل شده است.

دوره هشتاد و پنجم مراسم اسکار بود که «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور آمریکا از طریق ویدئو کنفرانس از کاخ سفید برنده بودن «آرگو» ، فیلمی کاملا ضد ایرانی را اعلام کرد. اتفاقی که تا پیش از آن در تاریخ اسکار بی سابقه بود.

بازیگر نقش اول زن اسکار 2016 کیست؟

منبع: نیک صالحی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد