تاکید بر اهمیت واردات فناوری تولید اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، سید علی‌محمد موسوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، درباره شرایط تولید اسباب‌بازی در کشور گفت: وضعیت در حال حاضر خیلی خوب شده و در سال‌های اخیر، به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه، فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم‌ شده تا بتوانند با کالای خودشان در این بازار به رقابت بپردازند. تولیدکنندگان اسباب‌بازی باید از این فرصت پیش‌آمده برای تولید کالاهای بسیار خوب و باکیفیت استفاده کنند تا بتوانند حداقل بازار خودمان را تصاحب کنند.

وی افزود: ایران به همراه ۱۵ کشور همسایه‌اش، دایره یک جمعیت ۴۰۰ میلیونی را دارد و اگر ما تولیدات خوب و باکیفیتی داشته باشیم، می‌توانیم حتی بازارهای کشورهای همسایه را تصاحب کنیم و در این زمینه موفق باشیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران با اشاره به اینکه برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در حوزه اسباب‌بازی، در این‌جشنواره حضور پیدا کرده، گفت: می‌خواهم وضعیت تولید اسباب‌بازی ایرانی و فرصت سرمایه‌گذاری خارجی را بسنجم.

موسوی در پایان گفت: اولین بحثی که برای ما مهم است و می‌خواهیم به آن ورود کنیم، بحث واردات فناوری‌های لازم برای تولید اسباب‌بازی است. چراکه در این حوزه ظرفیت‌هایی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد