درخواست استارت اپها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شد

به گزارش فناوری فرهنگی، علی دادرس کارشناس دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ در اختتامیه نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۰ که به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری آن نقش داشتند، یادآور شد: در بخش کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس، ۱۳۰ استارتاپ ثبت نام کردند که از این تعداد حضور ۲۵ استارتاپ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود:درخواست استارت اپها برای ۷۰۰ سرمایه گذار ارسال شده و در نهایت ۳۵۰ جلسه آنلاین سرمایه گذاری برگزار شد.

دادرس با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه اینوتکس ۲۵ جلسه B۲B میان استارت آپها با شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگتر برگزار شد، گفت: ۶۵ سخنران در پنل‌های بخش استیج این رویداد سخنرانی کردند.

وی با اشاره به اینوتکس پیچ که در حاشیه اینوتکس ۲۰۲۰ برگزار شد، گفت: در بخش اینوتکس پیچ نیز ۱۲۰ استارت اپ از ۶ استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ تیم برتر به مرحله نهایی بر روی استیج ایده‌های خود را در این بخش ارائه کردند.

شبکه سازی عامل حیات استارت آپهاست

اکبر قنبرپور رئیس نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با بیان اینکه شبکه سازی استارت آپها ضامن حیات استارت آپهاست، عنوان کرد: اگر شبکه سازی در تیم های استارت آپی صورت نگیرد، دچار مرگ فکری خواهند شد.

معاون توسعه پارک فناوری پردیس با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاههایی با رویدادهای مختلف همچون اینوتکس زمینه شبکه سازی تیم های استارت آپی را فراهم می سازد، بیان کرد: ایرانیان از گذشته شبکه سازی می کردند که این موضوع در مراسم و اعیاد ما به وفور دیده می شود از طرفی می توان گفت که برگزاری نمایشگاهها و رویدادها می تواند به شبکه سازی تیم های استارت آپی کمک کند.

قنبرپور خاطر نشان کرد: با وجود اینکه رویداد امسال با هدف شبکه سازی تیم های استارت آپی به صورت مجازی برگزار شد  بهترین فضا برای فناوران فراهم آمد ما آمادگی داریم تا این تجربه را به سایر رویدادهای نواوری منتقل کنیم.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد