نیجریه با استفاده از صنایع فرهنگی شغل ایجاد می‌کند

به گزارش فناوری فرهنگی،وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ نیجریه تاکید کرد که این وزارتخانه از اهرم صنایع فرهنگی استفاده خواهد کرد تا برای جوانان بیکار شغل ایجاد کند.

«الحاجی لای محمد» وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ نیجریه تاکید کرد که این وزارتخانه از اهرم صنایع فرهنگی استفاده خواهد کرد تا برای جوانان بیکار شغل ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: دولت فدرال نیحریه 500 میلیارد نیرا (واحد پول نیجریه) در بودجه 2016 میلادی برای کمک به جوانانی اختصاص داده است که مایل به فراگیری مهارت و تجارت و بازرگانی هستند.

وی گفت: چیزی که ما برای انجام آن تصمیم گرفته‌ایم این است که با همه ایالت‌ها همکاری کنیم و از هر یک بخواهیم تا 10 شهر در هر ایالت را به ما معرفی کنند برای 10 جشنواره و 10 صنعت فرهنگی.

وی در مراسم افتتاح “وان لاگوس فیستا” در شهر لاگوس صحبت می‌کرد که از سوی دولت ایالتی لاگوس سازماندهی و برگزار شده است.

وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ نیجریه گفت: می‌توانم به شما اطمینان دهم که در سال 2016 میلادی اجرای برنامه‌های خود را آغاز خواهیم کرد و قادر خواهیم بود تا برای بسیاری از جوانان بیکار با استفاده از پلت فرم فرهنگی شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: هر ایالت 10 جشنواره برگزار خواهد کرد و می‌توانیم 365 جشنواره با در نظرگرفتن 5 جشنواره در ابوجا در کل نیجریه برگزار کنیم. این بدان معناست که ما هر روز یک جشنواره خواهیم داشت که در یک شهر از نیجریه برگزار می‌شود.

منبع: اقتصادخلاق

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد