گرانقیمت ترین اسباب بازی های جهان را بشناسید

به گزارش فناوری فرهنگی،  یادتون هست وقتی بچه بودیم با اسباب بازی ها بازی می کردیم؟ و با اون ها دنیای رنگی بچگیمون رو می ساختیم؟ می خوام بهتون بگم که بچه های ثروتمندان جهان با اسباب بازی هایی کاملا متفاوت با اسباب بازی های ما بازی می کنن. لگو یکی از محبوب ترین بازی های جهان است. اما در این لیست گرانقیمت ترین ها قرار ندارد.

توی این ویدیو به معرفی گرانقیمت ترین اسباب بازی های جهان پرداختیم.

این لیست ده تایی رو از ارزان تر به گرانتر چیدیم، پس شماره ۱۰ ارزان ترین وشماره یک گرانقیمت ترین اسباب بازی جهانه.

۱۰- خانه عروسکی تیتانیاز پَلِس: همه دخترا دوست داشتن یه خانه عروسکی فوق العاده داشته باشن. اما مطمئنا هیچ دختری به خونه عروسکی به این بزرگی فکر نکرده. این خانه عروسکی ۸۰ اتاق داره و از ۳۰۰۰ قطعه کوچیک مینیاتوری ساخته شده. این خانه عروسکی رو سِرنویل ساخته که دخترش ازش خواسته بود یه خونه برای عروسکهاش توی باغ بسازه. ساخت این خانه عروسکی ۱۵ سال طول کشید.

۹-نینتندو وی سوپریم: این دستگاه بازی کامپیوتری لوکس روکش طلا داره، ۲/۵ کیلوگرم وزن دره و از طلای ۲۲ عیار ساخته شده. دکمه های روی دستگاه از ۷۸ الماس تراش خوره تشکیل شده. این دستگاه بازی در مدت ۶ ماه توسط استوارد هیوز ساخته شده. کسی که سازنده چیزهای بسیار گرانقیمته. او پایخ گذار یک وبسایته و بسیاری از چیزهای گرانقیمت توسط او ساخته شدن.

۸-باربی الماسی: یه رویای دیگه برای دخترا این باربی مشهوره. مطمئنا قیمت باربی هایی که شما داشتید خیلی متفاوت تر از قیمت این باربیه. این باربی توسط استفانو کانچری ساخته شده و در یک مراسم مقابله با سرطان سینه در سال ۲۰۱۰ فروخته شد. این باربی گرانقیمت یه گردنبند داره که از سه الماس سفید تراش خورده و یک الماس صورتی تراش خورده ساخته شده و یک لباس مهمانی بسیار زیبا به تن داره.

برای دیدن بقیه این اسباب بازی های گرانقیمت این ویدو رو ببینید و اسباب بازی ها با قیمت های باورنکردنی رو ببینید.

منبع: شرکت راهکار سرزمین هوشمند

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد