اکران خارجی «فهرست‌مقدس» در راه است

به گزارش فناوری فرهنگی، محمد امین همدانی تهیه‌کننده و کارگردان انیمیشن در حال اکران «فهرست مقدس» در گفت‌وگو با مهر به قرارداد این فیلم با شرکت معتبر انیمیشن‌سازی «سونی پیکچرز» اشاره کرد و گفت: استیون پاول یکی از تهیه‌کنندگان مرتبط با این شرکت است که حدوداً ۲ ماه قبل از رونمایی فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر، تریلرها و نسخه اولیه فیلم را دید و بعد برای توزیع خارجی این اثر به یک پیش قراردادی رسیدیم که اسناد آن هم موجود است. استیون پاول بر اساس تیزرها و تریلرهایی که از کار دیده بود تصمیم به عقد قرارداد گرفت و قرار شد با همکاری شرکت سونی ردباکس و دگالف اکران خارجی را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه همه چیز خوب پیش می‌رفت اما بر سر برخی از بندهای قرارداد به بن بست رسیدیم، اظهار کرد: آنها سر برخی مسایل مرتبط با فیلم نظراتی داشتند که ما زیر بار نرفتیم و توافق در همان مرحله پیش‌قرارداد متوقف شد.
همدانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این قرارداد کاملاً ملغی شده یا خیر، گفت: چند ماه بعد، فیلم را با برخی تغییرات از طریق یک رابط برای استیون پاول ارسال کردیم، اما دیگر خبری نشد. مدتی بعد از طریق یکی دیگر از رابط‌ها متوجه شدیم که نسخه دوم اصلا به دست نماینده سونی پیکچرز نرسیده است. وی تاکید کرد: اینکه قرارداد ما با سونی پیکچرز به کجا رسید و در چه مرحله ای است چندان مهم نیست و در روزهای آتی اخبار خوشی از اکران‌های خارجی «فهرست مقدس» خواهید شنید، اما آنچه که مهم است این که انیمیشن ایران به درجه ای از موفقیت رسیده که برندهای این حوزه در سراسر جهان خواستار عقد قرارداد با آن شده‌اند. این امر برای نیروی جوان ایرانی یک افتخار است و به خواست خدا طی چند سال آینده حرف‌های زیادی در این عرصه در سطح جهان خواهیم داشت.

منبع: حمایت آنلاین

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد