تشویق زنان در آمریکا به مشارکت در صنایع خلاق

به گزارش فناوری فرهنگی،ایالت واشنگتن آمریکا با برگزاری نمایشگاهی که بر هنر زنان هنرمندان این ایالات متمرکز بود، به تشویق اشتراک گذاری مهارت‌های فنی در صنایع خلاق پرداخت.

در زمان یک ماهه، گالری تازه تاسیس ریچموند در مرکز شهر اسپوکن واقع در ایالت واشنگتن آمریکا میزبان نمایشگاه چند رسانه‌ای درباره فعالیت زنان هنرمند منطقه بود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شامل دو رویداد بود، یک نمایشگاه هنری و اولین حضور رسمی سازمانWAM  شهر اسپوکن، جمعی از زنان هنرمند داخلی در تمامی رشته‌های خلاق در این نمایشگاه حضور داشتند.

ربکا چادول یکی از برگزار کنندگان نمایشگاه در این باره گفت: این واقعا یک رویداد بزرگ است. ما یک جلسه برگزار کردیم و سپس ابراز علاقه کردیم که فعالیت‌هایی را که در زمینه آن کار می‌کنیم به یکدیگر نشان دهیم، حتی اگر این فعالیت و کار تنها در فرآیند باشد، این یک فضای مناسب برای مبادله دوستانه خلاقیت است و این چیزی است که نمایشگاه به دنبال آن است.

زنان هنرمند در منطقه برای شرکت در این نمایشگاه و ارائه فعالیت‌های خود در هر رسانه‌ای دعوت شدند؛ شامل سمعی و بصری، موسیقی، فیلم، اجرا و ادبیات. فراخوان برای شرکت در این نمایشگاه توضیح می‌دهد که نمایشگاه تنها روی هنر زنان هنرمند متمرکز نیست و به دنبال برجسته کردن ایده‌های جامعه هنری زنان هنرمند است.

چادول گفت: هدف دیگر از این رویداد و پروژه‌های آینده و برنامه‌های (WAM) این است که اشتراک گذاری مهارت‌های فنی در صنایع خلاق را تشویق کنیم. یک نقطه تمرکز که این نمایشگاه به دنبال آن است، پاسخ به این سئوالات است که چگونه به مهارت‌های فنی دست پیدا کنیم، چگونه یک بیانیه مطبوعاتی بنویسیم.

در حالی که این نمایشگاه نخستین رویداد عمومی اسپوکن WAM است، رویدادهای آینده باید شامل فرصت‌های شبکه‌ای، جلسات آموزشی سخنرانان میهمان باشد.

منبع: اقتصادخلاق

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد