به گزارش فناوری فرهنگی، بنابر اعلام علی بابا، این رویداد با حضور یکهزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه برگزار خواهد شد.
حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکتهای بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجیکالا، تپسی، اسنپ باکس و ایوند به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپهای تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکهسازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقهمندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپهای نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپهای بزرگ تبدیل کرده است.
همچنین برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژیهای طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیانگذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکتهای موفق استارتاپی در زمینههای مختلف بازاریابی دیجیتال و سه پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامههای رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ DMDAY۲۰۱۹) (است.
ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکتهای علی بابا، یکتانت و دیجیکالا از برنامههای روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت ۸ صبح آغاز میشود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین هشت سخنرانی توسط نمایندگان شرکتهای مختلف است.
در دومین دوره رویداد دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار میشود که به استارتاپهای نوپا امکان میدهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکتهای بزرگ میتوانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.
اولین دوره این رویداد DMDAY۲۰۱۸، اردیبهشتماه سال ۹۷ در سالن همایشهای دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گستردهی مخاطبان روبهرو شد و توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکتهای مطرح استارتاپی و آژانسهای تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفهایترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.
اگر از مدیران و فعالان استارتاپی کشور یا شرکتهای مطرح علاقهمند به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و میخواهید در فضایی علمی-تخصصی و در جمعی از بزرگان این حوزه حضور داشته باشید، این رویداد میزبان شماست.
شما میتوانید برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت اختصاصی رویداد به آدرس مراجعه کنید.
منبع: ایسنا