تزریق 8 میلیون پوند دیگر به شغل‌های خلاق انگلیس

به گزارش فناوری فرهنگی،موسسه خلاق انگلیس موسوم به کریتیو انگلند که مختص ارتقای بخش‌های خلاق این کشور است، هت تریک (سه گانه) مالی خود را ثبت کرده است. کریتیو انگلند سومین دور متوالی از منابع مالی دولتی را دریافت کرده است تا صنایع هدف خود را ارتقا دهد. این سازمان 8 میلیون پوند کمک مالی دریافت خواهد کرد تا برای سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کارهای مختلف در بخش‌های بازی، تلویزیون، فیلم و زمینه‌های دیجیتال استفاده کند.

این پول از صندوق رشد منطقه‌ای دولت انگلیس تامین می‌شود که تاکنون 3 میلیارد پوند برای رشد کسب و کارها سرمایه گذاری کرده و 100 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است. این یک برنامه موفق از سوی دولت انگلیس برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای خلاق در سراسر این کشور بوده است. موسسه کریتیو انگلند قصد دارد سرمایه گذاری بیشتری را در پروژه‌های خلاق در شرق و جنوب شرق انگلیس انجام دهد و با انجام سرمایه گذاری از شرکت‌هایی که در این مناطق فعالیت می‌کنند، حمایت نماید.

کارولین نوربری مدیر اجرایی کریتیو انگلند تاکید کرد: صنعت خلاق 3 برابر بیشتر از سایر بخش‌ها رشد می‌کند و استعدادهای خلاق ما در جهان پیشتاز هستند. بنابر این سرمایه گذاری در بخش خلاق و ایده‌های افراد با استعداد هیچ مانع و محدودیتی ندارد.

کریتیو انگلند تاکنون حدود 14.5 میلیون پوند در صنایع خلاق سرمایه گذاری کرده و مستقیما در رشد اقتصادی انگلیس سهیم بوده است. تیم‌های ما در زمینه یافتن استعدادهای جدید ماهر و متخصص هستند، ما از سازندگان بازی‌ها حمایت می‌کنیم، از زیر ساخت‌های بهداشتی دیجیتال، و نرم افزارها و برنامه‌های کاربردی شبکه‌های احتماعی حمایت می‌کند. این 8 میلیون پوند بدان معناست که ما به سرمایه گذاری در بهترین استعدادهای خلاق و کسب و کارها در شهرهای سراسر انگلیس ادامه می‌دهیم و به آنها کمک می‌کنیم تا ایده‌های خود را به زمینه‌های کسب و کار تبدیل کنند.

کریتیو انگلند یک موسسه غیرانتفاعی است که دفاتری در سراسر انگلستان دارد که شامل بیرمنگام، سالفورد؛ و شفیلد است. تمرکز این موسسه بر سرمایه گذاری روی افراد بااستعداد و ایده‌های خلاقانه آنهاست.

منبع: اقتصادخلاق

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد