هموارشدن مسیر توسعه محصولات فرهنگی با حمایت بخش خصوصی

به گزارش فناوری فرهنگی، فریدون واحدی در ویژه‌ برنامه افتتاح دومین نمایندگی عرضه محصولات فرهنگی آذربایجان غربی در سلماس با تأکید بر توجه به نیازهای فکری و ویژگی‌های شناختی و ذهنی کودکان در عرضه محصولات فرهنگی گفت: کانون به تنهایی نمی‌تواند به عنوان یک نهاد تخصصی در مسیر توسعه و عرضه محصولات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مدعی باشد و حمایت بخش‌های دولتی و خصوصی در این زمینه بسیار مؤثر است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر تبلیغ و اطلاع ‌رسانی در عرضه محصولات فرهنگی اظهار داشت: با ورود به فضای رسانه و اطلاع‌رسانی مناسب می‌توانیم خانواده‌ها را با محصولات فرهنگی که شامل؛ کتاب، اسباب‌بازی، بازی‌های فکری و سرگرمی و .. است بیشتر آشنا کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون کشور ضمن تأکید بر نیاز جامعه به محصولات فرهنگی و دسترسی به این کالاها، افزود: کمک کنیم تا گسترش کالای ایرانی و تولید داخل که امروز در محاصره کالاهای خارجی قرار گرفته با اطلاع‌ رسانی بیشتر رویکرد بهتری در پیش گیرد.

واحدی همچنین از مسئولین استانی و شهر سلماس خواست تا با آشنا کردن خانواده‌ها با مراکز عرضه محصولات فرهنگی، کانون را در توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات فرهنگی مناسب یاری کنند

معاون فرماندار شهرستان سلماس که در این مراسم حضور داشت، گفت: برای پیشرو بودن و همراه بودن با تکنولوژی جدید و فضای مجازی کتاب و کتاب‌خوانی بهترین وسیله و گسترش محصولات فرهنگی بهترین شیوه است تا در جهت اهداف عالیه اسلام و فرهنگ ایرانی حرکت کنیم.

حسین رحمانی نقش و نگاه مسئولان کانون را در مسیر توسعه محصولات فرهنگی خطیر و این مسئولیت را قابل تقدیر دانست

مدیر کل کانون آذربایجان غربی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون در زمینه عرضه محصولات فرهنگی، گفت: تولیدات داخلی دارای بار فرهنگی خاصی هستند که با ورود به خانه‌ها به همراه خود مؤلفه فرهنگی را وارد خانواده می‌کنند و با خرید هر کالای داخلی فضای کار برای تولیدکنندگان و … داخلی نیز فراهم می‌شود

جواد زاهدی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با ورود محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانه‌ها کودکان با رهیافت خوبی از فرهنگ ایرانی آشنا می‌شوند

لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاح دومین نمایندگی عرضه محصولات فرهنگی کانون استان آذربایجان غربی روز یک‌شنبه 23 آبان ماه با حضور مسئولین کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد