استارتاپ دمو برگزار می شود/ توسعه زیست بوم نوآوری در کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود.

وی افزود: استارتاپ ها می توانند طی این رویداد به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

قنبرپور یادآور شد: در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن ‏بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای حضور در هشتمین رویداد استارتاپ دمو، ده ها استارتاپ اعلام تقاضا کرده بودند که در مرحله اول و پس از بررسی درخواست های واصله، تعداد ۱۰ استارتاپ برای ارائه آزمایشی انتخاب شد و در مرحله دوم و پس از ارائه حضوری این تیم ها، ۸ استارتاپ برای حضور در رویداد نهایی شدند.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: این رویداد در روز ۱۲ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و  استارتاپ‌های حوزه آموزش (در حوزه های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و …) به عنوان سرمایه پذیران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فن بازار ملی ایران با شماره تماس ۷۶۲۵۰۲۵۰ تماس بگیرند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد