مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران میزبان نخستین رویداد جهانی استارت‌آپ ویکند گردشگری ایران

مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران میزبان نخستین رویداد جهانی استارت‌آپ ویکند گردشگری ایرانبیستم تا بیست و دوم خردادماه مجموعه‌ی فرهنگی- تاریخی نیاوران میزبان اولین رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری خواهدبود.

 

 

استارت‌آپ‌ویکند گردشگری یک رویداد آموزشی- تجربی (Experiential Education) بین‌المللی است که طی 3 روز متوالی از بیستم تا بیست و دوم خردادماه در مجموعه‌ فرهنگی- تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

در این برنامه شرکت‌کنندگان متشکل ‌از مدیران، صاحبان کسب‌وکار و فعالان حوزه‌ی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته ، برنامه نویسان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)، کارآفرینان، علاقه‌مندان استارت‌آپ‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و با کمک مربیان، ایده‌های منتخب را به  کسب‌وکار یا محصول قابل ارایه به بازار، تبدیل کنند. درانتهای رویداد داوران، ایده های برتر سه گروه را  انتخاب خواهند کرد.

این رویداد با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد ایجاد کارآفرینی و نوآوری در صنعت گردشگری و هتل‌داری برگزار می‌شود.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد