لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی مدارس در حوزه اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، در جلسه هم‌اندیشی مدیران انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، به لزوم برپایی رویدادی به‌عنوان نمایشگاه و فروشگاه اسباب‌بازی به صورت هفتگی و ماهانه در مدارس اشاره شده است. همچنین درباره استفاده از اِلمان‌های بصری در حوزه اسباب‌بازی برگرفته از منابع آموزشی دبستان و پیش‌دبستان صحبت کردند.

علی اکبرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش، از پیشینه فعالیت‌های این نهاد در زمینه  فرهنگ‌سازی استفاده از اسباب بازی در کانون پرورش فکری و دغدغه های شخصی در این حوزه گفت: خانواده‌ها در انتخاب اسباب‌بازی برای کودکان نقش مهمی دارند.

در ادامه بررسی موضوع در راستای برگزاری، جشنواره ملی اسباب بازی پیشنهاد شد همایش‌های گوناگون در ابعاد ممکن در مراکز علمی و آموزشی برگزار شود.

همچنین علی سرزعیم معاون اقتصادی وزیر کار و امور اجتماعی، درباره توسعه فعالیت‌های اقتصادی تولید کنندگان اظهار کرد: لزوم هم افزایی و اتحاد تولید کنندگان داخلی و نیز تلاش برای راه یابی به بازارهای خارجی  بخصوص کشورهای همسایه از مهمترین مباحث در این حوزه است.

به گفته سرزعیم، شناسایی بازارهای جدید و توجه به نیاز مخاطبان از جدی‌ترین راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی هستند.

در این جلسه، جوانب حضور نظام‌مند شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه سالانه اسباب بازی نورنبرگ آلمان، مورد بررسی قرار گرفت.  گفتگو در مورد کیفیت برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی، آخرین بحث جلسه بود و مقرر شد، درهفته آینده محوریت بحث‌ها حول محور «جشنواره ملی اسباب بازی» باشد

منبع: مهر

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد