ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه اسباب‏‌بازی آغاز شد

به گزارش فناوری فرهنگی، ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۲۶ شهریورماه، در وب‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی آغاز شد.

متقاضیان به شرکت در این رویداد ابتدا باید در وب‏‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی بخش رویدادهای انجمن به نشانی: www.irantoyassociation.com ثبت‌نام کنند.

بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، تمامی تولیدکنندگان حوزه اسباب‌بازی که شرایط لازم را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن و مطالعه قوانین و مقررات و مشاهده نقشه کلی نمایشگاه، فرم‌ درخواست و اعلام حضور خود را تکمیل و دست‌آوردهای خود را در این نمایشگاه تخصصی عرضه کنند.

بر همین اساس، تولیدکنندگانی که تمایل به شرکت در این نمایشگاه را دارند باید دارای دست‏‌کم یک مجوز تولید یا یک گواهی ثبت محصول در شورای نظارت بر اسباب‌بازی و عضو انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران باشند.

بر همین اساس تولید کنندگانی که شرایط اعلام شده را دارا باشند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این انجمن و مطالعه قوانین و مقررات و مشاهده نقشه کلی نمایشگاه، فرم‌ درخواست و اعلام حضور خود را تکمیل کنند.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و نمایشگاه عرضه‌ دست‌آوردهای این حوزه با رویکرد حمایت از تولید ملی با شعار «تمرین زندگی» طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ستاد توسعه فن‌آوری‌‏های نرم و هویت‏‌ساز ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود.

تولیدکنندگان و علاقه‌مندان در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و چگونگی شرکت در نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۵۰۸۰۸۸۷۰ تماس بگیرند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد