دعوت از فعالان اسباب‌بازی برای شرکت در نمایشگاه ترویجی

به گزارش فناوری فرهنگی، دبیرخانه‌ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسه‌ها و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارایه دهنده خدمات بازی محور دعوت کرده تا در این نمایشگاه شرکت کنند.

هم‌چنین براساس این فراخوان فعالان حوزه‌ مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، برگزارکنندگان مسابقات و رویدادهای مرتبط، مدارس و مهدکودک‌های بازی‌محور، موزه‌های اسباب‌بازی و شتاب‌دهنده‌ها «استارت‌آپ» ‌هایی که در ترویج و آموزش بازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند، نیز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

پیش‌ثبت‌نام شرکت در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی از روز ۲۰ مهر در تارنمای پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی www.playpromotion.ir آغاز می‌شود و تا روز ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات فراخوان می‌توانند به پایگاه خبری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: www.kanoonnews.ir مراجعه کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۰۰۵۲۲۹ در روزهای کاری از ساعت ۹ تا ۱۷ تماس بگیرند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد