صنعت گردشگری با نقص‌ها و خلاء‌های قانونی روبرو است

به گزارش فناوری فرهنگی، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: صنعت گردشگری بی شک می‌تواند در اقتصاد خراسان جنوبی نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.

نماینده مردم، طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس و ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر در خراسان‌جنوبی وجود دارد، بیان‌کرد: البته فعالان عرصه گردشگری با موانع زیادی در حوزه‌های مختلف رو به رو هستند که باید در راستای رفع آن کوشید.

نصیرایی ادامه‌داد: ما در نشست‌های تخصصی با فعالان صنعت گردشگری خراسان‌جنوبی به صورت تخصصی این موانع را شناسایی می‌کنیم تا راهکارهایی را رونق گردشگری سالم و حلال بیابیم.

وی با اشاره به اینکه ما نیاز به یک نگاه جامع نسبت به فرصت‌ها و ظرفیت‌های صنعت گردشگری و صنایع در خراسان‌جنوبی داریم، گفت: نباید نسبت به صنعت گردشگری نگاه‌های یک جانبه داشته باشیم که این موضوع آسیب‌زا است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما با صنعت گردشگری هم می‌توانیم فرهنگ و نگاه‌های اسلامی و انقلابی را بسط و گسترش دهیم و هم نسبت به رونق گردش اقتصادی با ثبات و اشتغال‌زایی اقدام کنیم.

نصیرایی بیان‌کرد: در حوزه رونق صنعت گردشگری در بخش‌هایی نقص و خلاء قانونی داریم که در همین نشست‌ها و گفت‌وگوها آن را شناسایی می‌کنیم.

وی یادآور شد: بعد از شناسایی این نقص‌ها و خلاء‌ها قانونی آن را به مجلس منتقل کرده و بی‌شک مجلس انقلابی و مقتدر ما نیز نسبت به موضوع گردشگری حلال و سالم ورود پیدا خواهد کرد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد