استودیوی انیمیشن خراسان رضوی تا ۲ ماه آینده کلنگ زنی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، ناصر نبی زاده در مشهد مقدس اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای نیمه نخست امسال همچون سال های گذشته از سوی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تدوین شده است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به برنامه های تدوین شده برای روز ملی عطار اشاره کرد و افزود: برگزاری تور هنرمندان از سوی انجمن مفاخر استان با همکاری اداره کل صنایع دستی و میراث فرهنگی استان درقالب سفر به شهرستان نیشابور و حضور در محل آرامگاه عطار انجام می شود.
نبی زاده گفت: همچنین در روز ملی عطار در شهرستان نیشابور از چندین هنرمند برجسته استانی و ملی در حوزه های مختلف در رابطه با عطار فعالیت داشتند تقدیر می شود.
وی به برنامه های تدوین شده این معاونت برای نیمه نخست امسال اشاره کرد و افزود: پاسداشت اساتید برجسته موسیقی مقامی در شهرستان های تربت جام و باخرز و همچنین برگزاری مراسم تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی امسال برگزار می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مراسم روز جهانی تئاتر در اردیبهشت ماه برگزار می شود که در این مراسم از هنرمندانی که در سال 94 در عرصه ارتقاء و رشد تئاتر مشهدگام برداشته اند تقدیر می شود.
وی به یکی دیگر از اقدامات در حوزه تئاتر اشاره و بیان کرد: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
نبی زاده از برگزاری همایش مناجات خوانی و سحرخوانی همزمان با برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این همایش نیز سال های گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شده است.
وی عنوان کرد: همچنین همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)جشنواره ملی فیلم نامه نویسی رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در نیمه نخست امسال فراخوان همایش دستگاهی” سرو آزاد” …

منبع: تی نیوز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد