بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقاء می‌یابد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدر خانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکت‌ها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها کمک کند.

صدرخانلو در توضیح برنامه‌های این مرکز افزود: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس معاونت علمی در ماه‌های پایانی سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز و با هدف توسعه بازار داخلی و بین‌المللی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خود را ارائه کرده است.

وی بر همکاری فشرده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش داریم تا تجارب و ظرفیت‌های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس از طریق شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد.

رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین المللی تقسیم کرد و گفت: صادرات فناوری از جمله اهداف با اولویت بالا در این مرکز محسوب می‌شود. در توسعه بازار ملی فناوری، نظام‌مند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و عرضه گسترده‌تر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم.

وی افزود: همچنین در صورت تأمین الزامات مربوطه، از سامانه‌ای با موضوع «احصای نیاز برای تقویت ارتباط میان شرکت‌های پارک فناوری پردیس و صنایع» رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکت‌ها امکان پاسخ‌دهی بیشتری به نیازهای اعلام شده از طرف صنایع می بخشد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد