بازی ایرانی «جنگل لرزان» روی شبکه جهانی استیم منتشر شد

به گزارش فناوری فرهنگی،حسن مهدی اصل، از انتشار بازی «جنگل لرزان» از سوی شرکت سورنا خبر داد و افزود: این بازی به سبک ۲D platformer و با پشتیبانی کامل از کلیه دسته‌های بازی هم اکنون در اختیار کاربران سراسر جهان قرار گرفته؛ نکته جالب توجه این‌که این نخستین بار است که یک شرکت ایرانی برای کنسول پلی استیشن ۴ بازی می‌سازد.

به گفته مدیر شرکت سورنا، داستان این بازی درباره یک پسر و دختر به نام سینا و میناست که یک روز برای بوییدن گل‌های تازه به اطراف شهر می‌روند و ناگهان چیز عجیبی را مشاهده می‌کنند که باعث دزدیده شدن مینا می شود.

مهدی اصل درباره چگونگی انجام بازی «جنگل لرزان» گفت: وظیفه بازیکن هدایت سینا از میان تمام معماها و موانع پیشرو است که دنیای زیبای آنها را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است. کاربر با انجام این بازی درمی‌یابد که فریب هیچ چیزی را در دنیا نخورد و بداند حتی آرام‌ترین موجودات نیز ممکن است به دشمن تبدیل شوند.

به گفته سازنده بازی «جنگل لرزان»، این بازی دارای ۶۰ مرحله چالشی است که در شش محیط مختلف طراحی شده‌اند. این بازی، دارای ۱۲ دست آورد (Achievement) است که به دست آوردن آنها کار آسانی نیست.

بازی «جنگل لرزان»، هم اکنون از ۹ زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، اسپانیایی، روسی، ژاپنی و پارسی پشتیبانی می کند و نسخه پارسی آن، تابستان امسال روی شبکه دیجیتالی گیم آپ منتشر خواهد شد.

این بازی در اوایل تابستان روی  شبکه PSN و برای کنسول پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد؛ امید می‌رود نسخه ایکس باکس آن نیز منتشر شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

بازی «جنگل لرزان» هم اکنون در شبکه استیم با قیمت ۱۰ دلار در دسترس است، البته تا ۲۱ آوریل fvhfv fh n,l hvndfiaj  با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه خواهد شد.

منبع: مهر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد