بستر مناسب برای توسعه و ترویج بازی و اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، با توجه به اینکه جشنواره اسباب‌بازی در دی‌ماه برگزار می‌شود، نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی یکی از بخش‌های این جشنواره خواهد بود که اسباب‌بازی ایرانی و بومی را در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، نمایشگاه عروسکهای طراحان ایرانی، نشست‌ها و کارگاه‌های مرتبط با حوزه بازی و اسباب‌بازی و انتخاب برترین‌های اسباب‌بازی، بخش‌های متنوع جشنواره اسباب‌بازی است.

نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، بستر مناسبی را برای توسعه و ترویج بازی و اسباب‌بازی برای فعالان این عرصه و ارائه دهندگان خدمات مرتبط با بازی واسباب‌بازی فراهم می‌آورد. از اهداف اصلی این نمایشگاه، معرفی خدمات باکیفیت بازی‌محور به صورت عملی و عینی به مدیران مجتمع‌های آموزشی، مراکز کار با کودک و مدیران سازمان‌های خصوصی و دولتی است تا بتوانند از ظرفیت‌های ارائه شده برای توسعه و ترویج کاربردها و کارکردهای بازی و اسباب‌بازی نحوه تعامل با خانواده‌های مخاطب این سازمان‌ها و مجموعه‌ها استفاده کنند.

در نمایشگاه ترویج بازی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی سعی شده است با طراحی مدلی متفاوت، نحوه ارائه خدمات بازی محور ارتقا پیدا کرده و ظرفیت‌های کسب و کاری این حوزه بیش از پیش نمایانگر شود.

در طول برگزاری نمایشگاه، مدارس، پیش‌دبستانی‌ها و مهدکودک‌ها و مدیران سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی برای بهرهمندی از خدمات ارائه شده در این بخش حضور خواهند داشت و طبق برنامه زمانبندی شده حضور دانش‌آموزان تسهیل خواهد شد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد