تفاهمنامه همکاری ایران و کره‌ در زمینه صنایع خلاق

به گزارش فناوری فرهنگی،در جریان سفر رئیس‌ جمهور کره جنوبی به تهران یادداشت‌های تفاهمی در زمینه گسترش همکا‌رها در حوزه فرهنگی مابین ایران و کره‌جنوبی به امضا رسید که از آنها می‌توان به امضای «یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تکنولوژی‌های فرهنگی و صنایع خلاق» اشاره کرد.

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره جنوبی در جریان سفر «پارک گئون هی» رییس جمهوری کره جنوبی به تهران، نوزده سند همکاری برای توسعه هر چه بیشتر روابط و مناسبات دو کشور امضا کردند.

اسناد و یادداشت تفاهم‌های همکاری بین تهران و سئول روز دوشنبه در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و پارک گئون هی رؤسای جمهور ایران و کره جنوبی، توسط مسئولین و مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضا رسید.

در همین حال یادداشت‌های تفاهمی در زمینه گسترش همکا‌رها در حوزه فرهنگی مابین ایران و کره‌جنوبی به امضا رسید که از آنها می‌توان به امضای یادداشت تفاهم همکاری برای «اعلام سال 2017 به عنوان سال فرهنگی و تأسیس مرکز فرهنگی کره در تهران و مرکز فرهنگی ایران در سئول»، «سند برنامه مبادلات فرهنگی، علمی و آموزشی دولت جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی» و «یادداشت تفاهم همکاری در زمینه تکنولوژی‌های فرهنگی و صنایع خلاق» اشاره کرد.

منبع: اقتصادخلاق

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد