توجه ایرلند شمالی به شغل‌های خلاق

به گزارش فناوری فرهنگی،آژانس خلاق بلفاست فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد می‌کند یعنی تقریبا نیروی کار خود را دو برابر خواهد کرد.

آژانس خلاق بلفاست قصد دارد تعداد نیروی کار خود را دو برابر کند که این اقدام بخشی از راهبرد بلندپروازانه رشد به شمار می‌رود.

شرکت “پیل بلو دات” قصد دارد طی 18 ماه آینده 5 نیروی جدید استخدام کند و تعداد نیروی کار خود را به 11 نفر افزایش دهد.

سرمایه گذاری ایرلند شمالی به شرکت پیشنهاد حمایت مالی 37500 پوندی برای فرصت‌های شغلی جدید داده است.

شرکت امیدوار است تا از طریق جمهوری ایرلند، انگلیس و آمریکا فرصت‌های صادراتی جدید را هدف قرار دهد. جیمی استیل مدیر عامل پیل بلو دات در این باره گفت: ما یک تیم کاملا با تجربه داریم و یک راهبرد رشد بلندپروازانه طراحی کرده‌ایم و به این مساله آگاه هستیم که برای دستیابی به این برنامه‌ها به نیروی کار بیشتری نیاز داریم.

برتری رقابتی ما این است که بهترین استعدادها را استخدام کنیم و در نتیجه، حجم کارهای ما به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در حالی که جایگاه مستحکمی در بازار ایرلند شمالی داریم، هدف ما این است تا گردش مالی خود را طی دو سال آینده به طور فزاینده‌ای افزایش دهیم.

سرمایه گذاری ایرلند شمالی به ما کمک می‌کند تا به این هدف برسیم و قصد داریم فعالیت‌های بازرگانی خود را از طریق بررسی آمریکا و سایر مناطق گسترش دهیم. تمرکز اصلی برای استخدام نیروهای جدید بر این مساله خواهد بود که افرادی را انتخاب کنیم که به ما برای این هدف کمک کنند.

جاناتان بل وزیر تبلیغات و سرگرمی در این باره گفت: بخش صنایع خلاق ما ترکیبی از استعداد خاص و فناوری هنری دولتی است که رو به رشد است و شرکت‌هایی مثل «پیل بلو دات» می‌توانند به افزایش رشد این بخش کمک کنند.

آنها شرکت‌های نوآوری هستند که آماده تقویت بخش تیم خلاق خود هستند با جلب حمایت از سرمایه گذاری ایرلند شمالی و با استخدام 5 نیروی کار جدید. این فرصت‌های شغلی جدید در زمینه‌های مختلفی از پویانمایی گرفته تا توسعه وب خواهد بود.

حمایت سرمایه گذاری ایرلند شمالی به توسعه قابلیت‌ها کمک خواهد کرد آن هم در شرایطی که این بخش به دنبال یافتن فرصت‌های صادراتی جدید از طریق جمهوری ایرلند، انگلیس و آمریکا است.

استخدام نیروی کار جدید همین طور به نفع اقتصاد داخلی خواهد بود و حمایت سرمایه گذاری ایرلند نقش کلیدی در کمک به شرکت خواهد داشت تا در نهایت به اهداف رشد خود دست یابد.

در ژانویه 2015، پیل بلو دات برنده جایزه‌ای در آمریکا به خاطر یک کمپین شد که در جریان انتخابات سال گذشته اروپا ایجاد کرده بود و این شرکت را به یکی معدود برندگان غیر آمریکایی این جایزه تبدیل کرد.

منبع: اقتصادخلاق

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد