حمایت از تعاونی‌های دانش‌بنیان/صدور ضمانت تا سقف یک میلیارد تومان

به گزارش فناوری فرهنگی، محمد کبیری در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و توسعه تعاون دانشگاه کردستان در سنندج، با بیان این که شرایط امروز اقتصاد کشور می طلبد توجه ویژه ای به فعالیت های اقتصادی مبتنی بر تعاون و خرد جمعی اعمال شود، اظهار کرد: در راستای افزایش نوآوری و خلاقیت بخش، تا سقف یک میلیارد تومان برای تعاونی هایی که واحد تحقیق و توسعه خود را راه اندازی کنند، ضمانت نامه صادر خواهد شد.

کبیری در ادامه حضور در استان کردستان تعدادی از پروژه های استانی را افتتاح کرد. این پروژه ها شامل افتتاح باشگاه تعاون و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کردستان که با هدف انجام برنامه های آموزشی و ترویجی تعاونی‌ها، ساماندهی استارتاپ ها در قالب تشکیل تعاونی، تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های استان راه اندازی شد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: همچنین تعاونی فراگیر ملی پیشکسوتان سنه (بازنشستگان) که در حال حاضر با عضویت ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و خانواده های آنان فعالیت می کند و با هدف ایجاد چتر حمایتی و توانمندسازی اقشار کم درآمد، تامین شرایط و امکانات و وسایل کار برای جویندگان شغل در جامعه بازنشستگی راه اندازی شده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد