دستاوردها و افتخارات شرکت بیان در سال 94

به گزارش فناوری فرهنگی،شرکت‌های اینترنتی و رایانه‌ای بزرگ جهان، معمولاً جهت جلب‌توجه و جذب برنامه نویسان نخبه کشورها و همچنین برندسازی و اثبات اقتدار خود درزمینه فنی، اقدام به برگزاری مسابقات علمی برنامه‌نویسی می‌کنند که مشهورترین آن‌ها مسابقات برنامه‌نویسی گوگل و مسابقات برنامه‌نویسی فیس‌بوک است. شرکت بیان نیز تاکنون سه دوره از این مسابقات علمی را برگزار کرده است که نه‌تنها در ایران بی‌سابقه بوده است بلکه به‌سرعت در رده مسابقات معتبر بین‌المللی قرارگرفته و با استقبال بسیار گسترده جهانی مواجه شده است. در آخرین دوره از مسابقات برنامه‌نویسی شرکت بیان، بیش از 10 هزار برنامه‌نویس از 103 کشور جهان شرکت داشتند. در مرحله نهایی این مسابقات که به‌صورت حضوری در تهران برگزار ‌شد، بیش از 50 برنامه‌نویس داخلی و خارجی راه‌یافته به فینال، به رقابت پرداختند.

برگزاری این مسابقه بین‌المللی علمی توسط یک شرکت ایرانی، انعکاس فراوانی در سطح بین‌المللی داشت و نام ایران را به‌عنوان یک کشور ممتاز در فناوری اطلاعات در میان نخبگان برنامه‌نویسی جهان بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت.

دستاورد دیگر این مسابقات، فراهم شدن فرصتی برای برنامه نویسان نخبه ایرانی برای رقابت مستقیم با برنامه نویسان برتر جهانی بود. فرصتی که تا پیش‌ازاین تنها از طریق شرکت در مسابقات خارجی و آن‌هم برای تعداد انگشت‌شماری از جوانان ایرانی امکان‌پذیر می‌شد.

برگزاری این مسابقات علمی ازآنجاکه بیانگر قدرت فنی و علمی متخصصان شرکت بیان است، نقش مهمی در ارتقای برند بیان در داخل کشور و همچنین برند سازی مؤثر برای شرکت بیان در سطح جهانی داشته است.

مراسم اختتامیه

مرداد 1394

ثبت 9 محصول دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی

در سال نودوچهار، 9 محصول بومی شرکت بیان به‌عنوان محصولات دانش‌بنیان شناخته شدند و موفق به اخذ گواهی‌نامه‌های مربوطه شدند. تولید این تعداد محصول دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات یک رکورد محسوب می‌شود.

مرداد  1394

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت بیان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مردادماه سال 94 به همراه جمعی از معاونان و مدیران عالی‌رتبه  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان، بازدیدی از شرکت بیان به عمل آوردند. در این بازدید از محصولات دانش‌بنیان و دستاوردهای علمی بیان به‌خصوص فعالیت‌هایی که به اعتلای نام ایران در میان نخبگان علمی جهان منجر شده است تقدیر گردید.

آبان 1394

حضور در جمع ۲۰ شرکت دانش‌بنیان منتخب کشور

در نمایشگاه نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان ‌که در سالن اجلاس سران برگزار گردید، از شرکت بیان به‌عنوان یکی از 20 شرکت منتخب دانش‌بنیان کشور تقدیر به عمل آمد.

 اسفند 1394

شکستن رکورد آرای مردمی در جشنواره وب ایران

در هشتمین جشنواره وب ایران ، شرکت بیان عناوین زیر را بر اساس آرای مردمی کسب نمود و در اولین حضور خود، موفق شد رکورد بیشترین آرای مردمی هر هفت دوره قبلی این جشنواره را بشکند و عناوین زیر را به دست آورد:

1)            محبوب‌ترین شرکت خصوصی کشور (bayan.ir)

2)            محبوب‌ترین سرویس نگهداری و نمایش فایل کشور (bayanbox.ir)

3)           محبوب‌ترین سرویس وبلاگ کشور (blog.ir)

4)            محبوب‌ترین ارائه‌دهنده خدمات امنیت عمومی در وب (amn.bayan.ir)

5)           محبوب‌ترین وبلاگ رسمی شرکتی و سازمانی (bayan.blog.ir)

در کنار آرای مردمی، صندوق بیان موفق به دریافت تندیس جشنواره وب از هیئت‌داوران شد.

صندوق بیان در سال 94 علاوه بر تندیس جشنواره وب، در جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال  نیز موفق به کسب لوح افتخار و تندیس ویژه هیئت‌داوران گردید و  به‌عنوان یکی از محصولات محبوب شرکت بیان، افتخارات خود را در این سال تکمیل کرد.

اسفند  1394

حفظ جایگاه شرکت بیان به‌عنوان تنها شرکت ایرانی دارای نشان عالی سرآمد

از سال 1386 که اولین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال برگزار گردید تا به امروز، شرکت بیان تنها شرکتی است که در این جشنواره سالیانه، موفق به کسب نشان عالی سرآمد شده است. در اختتامیه آخرین دوره این جشنواره ملی که در اسفندماه سال 94 برگزار شد،  وزارت ارشاد رسماً اعلام کرد که کماکان شرکت بیان برترین شرکت فناوری اطلاعات ایرانی و تنها دارنده نشان عالی سرآمد است.

منبع: ایتانالیز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد