دفاتر دولتی پستی محل جمع‌آوری نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش فناوری فرهنگی، با پیوستن شرکت ملی پست به پویش مشق احسان، مردم نیکوکار می‌توانند نوشت افزارهای اهدایی خود به دانش آموزان نیازمند را به دفاتر پست تحویل دهند. تنها کافی است مردم نیکوکار، بر روی بسته‌های اهدایی بنویسند برسد به دست «مشق احسان»

۱۲۰۰ دفتر پست در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردم برای تحصیل دانش آموزان نیازمند هستند. روزانه ۲۰۰ داوطلب مردمی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار پویش مشق احسان در مصلی تهران گرد هم می آیند تا نوشت افزارهای اهدایی مردم برای دانش آموزان کم برخوردار را بسته بندی کنند.

همچنین افراد داوطلب می‌توانند برای کمک به بسته بندی نوشت‌افزار اهدایی برای دانش‌آموزان نیازمند در سوله مشق احسان در بخش جنوبی مصلی تهران(روبروی درب چهارم) حضور پیدا کنند.

مردم نیکوکار برای کمک به تهیه نوشت‌افزار جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند، می‌توانند از طریق درگاه موبایلی #۱۵*۴۰۳۰* و یا شماره کارت ۶۲۲۱-۰۶۱۲-۱۷۴۸-۰۶۵۸ کمک‌های نقدی خود را برای تهیه نوشت‌افزار دانش آموزان کم برخوردار واریز کنند، همچنین برای داوطلب کمک در مرکز یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۹۲۱۱۱۰۵تماس حاصل کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد