رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن‌همراه : بازار تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه فعال شد‎

به گزارش فناوری فرهنگی، سعید رسول‌اف با اشاره به میزان تحقق برنامه‌های دو ساله وزارت ارتباطات برای ایجاد اشتغال در حوزه ICT، اظهار داشت: در بحث اشتغال در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه از حوزه ICT، حرکت تازه‌ای آغاز شده و شاهد ورود علاقمندان بیشتر به این بازار هستیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن‌همراه ایران افزود: میل به حضور در صنعت نرم‌افزار تلفن همراه افزایش یافته و این موضوع را می‌توان از افزایش تنوع محصولات تلفن همراه در مارکت های‌ (فروشگاه برنامه های) خارجی و داخلی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: علی‌رغم افزایش علاقمندان به این صنعت، هنوز به جایگاه مناسب نرسیده‌ایم و از بعد کمیت علاقمندانی که به صورت مستقیم در این صنعت فعال می شوند باید بسیار بیشتر باشند و از بعد کیفیت نیز عمده افرادی که به تازگی وارد این بازار شده‌اند، در مرحله ابتدایی و متوسط مهارت هستند و تولیدکنندگان زبده و حرفه‌ای در این صنعت کم داریم.

رسول‌اف تاکید کرد: بازار نرم‌افزارهای تلفن همراه از جمله بخش‌هایی است که می‌تواند مولد باشد و با توجه به نیازهای داخلی و بازار خارجی، فرصت رشد و اشتغالزایی زیادی در این حوزه وجود دارد.

منبع: فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد