رشد پنج برابری گردشگران چینی برای سفر به اصفهان

به گزارش فناوری فرهنگی، سیدعلی صالح درخشان ادامه داد: بسیاری از این گردشگران که از کشور چین به اصفهان سفر می‌کنند بار دوم است که اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: بزرگترین چالش ما در زمینه گردشگری جهانی عدم شناخت ایران توسط گردشگران کشورهای دیگر است و موضوع دیگر تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه بر صنعت گردشگری است که باعث ایجاد نگرانی در بین گردشگران می‌شود.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه با حذف مهر در روادید مساله دل نگرانی گردشگران خارجی از سفر به ایران مرتفع شده است گفت: با توجه به این اقدام امکان سفر گردشگران خارجی تسهیل شده اما با این وجود بسیاری از آنها بی خبرند و این موضوع نیاز به اطلاع رسانی دارد.

وی با اشاره به تنوع پایین غذا به عنوان یکی از نقاط ضعف صنعت گردشگری جهانی در استان اصفهان تصریح کرد: با وجود غذاهای سنتی در استان اصفهان به چند غذای تکراری بسنده می‌کنیم. امسال با ایجاد رستوران چینی در یکی از هتل‌ها درصدد رفع این نقیصه که مورد اعتراض گردشگران خارجی واقع می‌شود هستیم.

درخشان به منوی غذا در رستوران‌های هتل‌ها اشاره کرد و افزود: گردشگران خارجی با این سردرگمی مواجه می‌شوند که غذا سفارش داده شده از چه ترکیبی تهیه شده که اخیراً جزئیات غذا با تصویر در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد