زمان نمایشگاه گردشگری باز هم تغییر کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، با اینکه دوازده سال از برپایی نمایشگاه گردشگری بهمن‌ماه می‌گذرد، اما این‌رویداد امسال با چالش زمان برپایی مواجه شد. نمایشگاهی که قرار است امسال با نمایشگاه عیدانه صنایع دستی ادغام شود و شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی که زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است، مسئولیت آن را به عهده بگیرد.

اما یک‌مرتبه ولی تیموری معاون گردشگری کشور و یک‌بار هم خشایار نیکزاد فر مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی به رسانه‌ها اعلام کرده بودند به‌دلیل در اختیار داشتن زمان و فضای بیشتر برگزاری این‌رویداد به ۵ تا ۹ اسفند موکول شد. اما دوباره این‌تاریخ طبق اعلام نیکزادفر به روابط عمومی وزارت گردشگری تغییر کرد و بنا شد مانند سال‌های پیش در همان تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپا شود

وی گفته است این نمایشگاه امسال به‌صورت تفکیک‌شده و در سه بخش تأسیسات گردشگری، غرفه‌های صنایع‌دستی و میزهای سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود و فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری می‌توانند برای پیش ثبت نام و اعلام متراژ پیشنهادی به‌صورت آنلاین اقدام کنند. زمان آغاز پیش ثبت‌نام نیز از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ دی‌ آغاز شده و تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۵ دی‌ ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد