سامانه خدمات ارزی محصولات فناوری کشور راه‌اندازی شد

به گزارش فناوری فرهنگی، خدمات ارزی این سامانه شامل دو گروه سازمانهای دولتی و حاکمیتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های نوپا (startup) خواهد شد که فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولات مختلف در این حوزه را شامل می‌شود.

شبکه‌های اطلاعاتی (بند ۹)، بازاریابی دیجیتال (بند ۹)، خدمات مشاوره کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه‌اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، تست و تعمیر دستگاه‌های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه خدمات رایانه‌ای اینترنتی و اجاره دستگاه‌های مرتبط، اسناد طراحی و مهندسی، حق لیسانس، دانش فنی و نرم‌افزار از جمله فعالیت‌ها و حوزه‌های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه خدمات ارزی می‌شود.
همچنین، درصورت استفاده از سایر عناوین مشابه در معرفی خدمات و محصولات، بررسی و تشخیص مشمول بودن خدمات ارزی متقاضی، با نظر کمیته‌های تخصصی و نظرات کارگروه‌های کارشناسی خواهد بود.

متقاضان در مرحله اول باید نسبت به ثبت نام خود از طریق سامانه اینترنتی به نشانی http://nasr.irannsr.org/ اقدام کنند که پس از این مرحله پبامک تایید ثبت نام را دریافت کرده و در مرحله بعد باید با تکمیل پرونده الکترونیکی خود شامل اطلاعات و اسناد هویتی و ثبتی، اطلاعات تجاری خدمات و محصولات ارزی و اطلاعات پروفرمای خودر ا ثبت و تصاویر درخواست شده را ارسال کنند.
بعد از این مرحله نسبت به بررسی و اعلام نشر قطعی از طرف کارگروه خدمات ارزی اقدام و نتایج به متقاضی اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد