سفر انیمیشن «منو ببین» به آفریقا

به گزارش فناوری فرهنگی، این انیمیشن پس از حضور در جشنواره­های آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره (Short to The Point) در کشور رومانی، جشنواره فیلم کوتاه مسکو و جشنواره کینولیکبز (Kinolikbez) شهر سن‌پترزبورگ، در جشنواره فیلم «FilmAid» در کشور کنیا حضور دارد که از تاریخ از ۱۹ اوت تا ۶ سپتامبر (۲۸ مرداد تا ۱۵ شهریور) برگزار می‌شود.

«منو بین» علاوه بر نمایش­ های رسمی این جشنواره، برای پناجویان کمپ­ های «داداب» و «کوکوما» کنیا به نمایش درآمده است و اولین نمایش این انیمیشن در قاره آفریقا محسوب می­‌شود.

این جشنواره با هدف رساندن صدای پناهجویان جوان در سراسر دنیا در واکنش به بحران­های پناهچویان کوزوو توسط جمعی از فیلمسازان مستقل پایه­ گذاری شد. جشنواره فیلم «کمک» هر ساله این توانایی را دارد که به جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ پناهجوی جوان آموزش­­های لازم برای روایت داستان شخصی زندگی­ شان در قالب فیلم، عکس، روزنامه­ نگاری، رادیو و رسانه­ های دیجیتال را ارائه کرده و از آنها در این راستا حمایت کند. شعار دوازدهمین دوره این جشنواره در کنیا، «تنوع، شمول و استحکام» است.

«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­ کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته میشود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است.

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر، تهیه کننده: مریم صانعی، نویسنده: مونا شاهی و غلامعلی میکاییلی ، سوپروایزر بخش انیمیشن : اسفندیار حاجی اسدالهی ، مدیر دوبلاژ : یگانه رمضانی ،صداگذار: آرش قاسمی، پخش بین ­المللی: فیدان، مشاور رسانه ­­ای: سعیده الله­ دادی.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد