طرح‌های دانش بنیان در استان بوشهر حمایت می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، احمد لطفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار زیادی در بین مددجویان استان بوشهر وجود دارد که حمایت از این افراد را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی به آغاز فعالیت صندوق نوید در کمیته امداد بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: حمایت از ایده‌های متخصصان، کارآفرینان و نخبگان، با تأکید بر مددجویان مورد حمایت کمیته امداد از مهمترین اهداف این صندوق است.

لطفی با اشاره به اینکه صندوق نوید پس از بررسی و هدایت طرح‌ها، قرارداد سرمایه‌گذاری بر روی طرح را منعقد می‌کند افزود: توسعه اشتغال و دیگری گسترش استارت‌آپ‌های حوزه نیکوکاری و خیر و احسان با جدیت توسط کمیته امداد دنبال می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پیش شتاب‌دهی، شتاب‌دهی و سرمایه گذاری خطر پذیر توسط صندوق نوید خبر داد و افزود: از هم استانی‌ها دعوت می‌شود طرح‌ها و ایده‌های خود را در وب سایت صندوق نوید بارگذاری کنند تا شروعی برای همکاری‌های بعدی باشد.

وی افزود: طرح‌ها بعد از ثبت در سامانه صندوق و غربال اولیه، مصاحبه با صاحبان ایده، بررسی موشکافانه و راستی آزمایی، شتاب‌دهی و آموزش، سرمایه گذاری و عقد قرارداد و نهایتاً همراهی و گسترش کسب و کار صورت می‌پذیرد.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد