فرصت‌آفرینی «اینوتکس تلنت» برای جوانان جویای مشاغل فناورانه

به گزارش فناوری فرهنگی، اکبر قنبرپور، دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با بیان این مطلب افزود: اینوتکس تلنت یکی از رویدادهای جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری – اینوتکس ۲۰۱۹ – است که با هدف برقراری ارتباط و ایجاد تعامل بین شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان و فعال در حوزه فناوری و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مستعد رشته‌های مرتبط بادانش نوین و فناوری برگزار می‌شود.

معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس، افزود: در واقع اینوتکس تلنت یک رویداد شتاب‌دهی شغلی است که شرکت‌ها و جوانان به خصوص دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مستعد را در کنار یکدیگر جمع می‌کند تا در راستای شعار این نمایشگاه، اجزای بزرگ‌تر اکوسیستم نوآوری و فناوری به شرح کمبودها و نیازهای خود بپردازند و جوانان صاحب ایده و خلاقیت را برای رفع این نیازها به‌کارگیرند.

قنبرپور با بیان اینکه اینوتکس ۲۰۱۹ به عنوان مهم‌ترین رویداد حوزه نوآوری و فناوری حمایت از جوانان علاقه‌مند به این حوزه را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: اینوتکس تلنت طی دو روز برگزاری در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، به جوانانی که آینده شغلی خود را در حوزه‌های فناورانه جستجو می‌کنند فرصت می‌دهد با شرکت‌های فعال در این حوزه مرتبط شوند و فرصت‌های شغلی موجود یا نهفته در این شرکت‌ها را کشف کرده و در آن‌ها به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به رشد استارتاپ‌ها در کشور و تاکید بر معرفی ظرفیت‌های استارتاپ‌ها در اینوتکس ۲۰۱۹ افزود: استارتاپ‌ها در نمایشگاه امسال حضور حداکثری دارند و یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه هشتم نوآوری و فناوری، رقابت استارتاپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آن‌ها توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی است.

به گفته قنبرپور مرحله اول این رقابت‌ها در اردیبهشت‌ماه ۹۸ و در استان‌های تهران، هرمزگان، گیلان، یزد، کرمانشاه و خراسان جنوبی برگزارشده و استارتاپ‌های برتر هر استان به رقابت نهایی در اینوتکس ۲۰۱۹ راه‌یافته‌اند.

وی افزود: غرفه رایگان و امکانات اقامتی در اختیار استارتاپ‌های راه یافته به رقابت نهایی در اینوتکس ۲۰۱۹ قرار گرفته و به سه تیم برتر این رقابت نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

قنبرپور ایستگاه کار اینوتکس را یکی دیگر از رویدادهای جانبی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری برشمرد و در این باره توضیح داد: ایستگاه کار اینوتکس با همکاری استارتاپ دانشکار بستری را فراهم کرده تا شرکت‌های حاضر در اینوتکس فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود را به نمایش گذاشته و بازدیدکنندگان نیز بتوانند برای این فرصت‌ها رزومه خود را ارسال کنند. علاوه بر این تمامی بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند با حضور در این ایستگاه با انجام آزمون‌های شخصیتی، توانمندی‌ها و استعدادهای خود را بهتر بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه خدمات ایستگاه برای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از جمله درج آگهی شغلی و کارآموزی و آزمون‌های شخصیتی رایگان خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX ۲۰۱۹، از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در اینوتکس تلنت می‌توانند با مراجعه به سایت https://evnd.co/eZT۴z در این رویداد ثبت‌نام کنند.

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد