فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع فرهنگی، در راستای تولید محصولات فرهنگی با نگاه فناورانه است

به گزارش فناوری فرهنگی، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت شرکت های دانش بنیان را در حوزه فرهنگ، در راستای تولید محصولات فرهنگی با نگاه فناورانه ارزیابی کرد.

 محمدحسین سجادی نیری، با اشاره به پیشتازی تبریز در عرصه های دانش بنیان، تصریح کرد: با توجه به قدرت و پتانسیلی که در حوزه فرهنگ نهفته است، امیدواریم در تبریز، نتایج قابل توجهی را به دست آوریم؛ چرا که تبریز در زمینه های مختلف و از جمله در عرصه های دانش بنیان، کارنامه بسیار قابل قبولی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با ارائه تعریفی از اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی، این نیست که شهروندان را به ریاضت کشی دعوت کند؛ بلکه در این نوع از اقتصاد، تکیه بر ایجاد اشتغال با استفاده از توانمندی های افراد است.

دبیرستاد توسعه فناوری های نرم وهویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ادامه داد: حوزه فرهنگ با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که دارد، می تواند به شکل مدرن عرضه شود و ما بتوانیم صنایع دستی مدرن و صنایع فرهنگی مدرن هم داشته باشیم.

سجادی نیری، با بیان نتیجه توجه به صنعت فرهنگی، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به صنعت فرهنگی، تولید محصولات فرهنگی را با نگاه فناورانه، ممکن می سازد.

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد