فیلم جدید مرد عنکبوتی برای انتشار در قالب IMAX سه‌بعدی تنظیم خواهد شد

به گزارش فناوری فرهنگی،

مرد عنکبوتی جدید در سال 2017 در سالن‌های سه‌بعدی IMAX به نمایش درمی‌آید

هنگامی که ساخت فیلم مرد عنکبوتی، تولید دنیای سینمایی مارول[2] در سال 2017 به پایان برسد، نمایش آن در بزرگترین صفحه‌ نمایشی که قابل تصور است اتفاق خواهد افتاد. امروز «[شرکت] سالن‌های IMAX3» تایید کرد مرد عنکبوتی ساخته جان وات، در روز پخش جهانی آن یعنی هفتم جولای 2017، در IMAX پخش خواهد شد. این تصمیم توسط جاش گرین‌اشتاین (رئیس بازاریابی و توزیع جهانی سونی پیکچرز)، کوین فیج (رئیس مارول استودیوز)، گرِگ فاستر (نایب رئیس مدیرعامل اجرایی شرکت IMAX) و رئیس IMAX  اینترتینمنت اتخاذ شده است.

زمانی که فیلم جدید مرد عنکبوتی که سونی پیکچرز اینترتینمنت در تولید آن با مارول استودیوز همکاری می‌کند، به انتشار عمومی برسد باید از لحاظ دیجیتالی بازتنظیم شود تا با قالب سه‌بعدی IMAX هماهنگ شود.

به احتمال زیاد برای قسمت بعدی حق استفاده از نام تجاری شخصیت‌ اصلی مرد عنکبوتی یعنی تام هلند در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی، 4 میلیارد دلار خواهد بود. این اثر به کارگردانی جان واتز و تهیه‌کنندگی فیج و اِمی پاسکال ساخته می‌شود.

گرین‌اشتاین می‌گوید: «موارد بسیاری از جمله عمل تنیدن تار، درباره مرد عنکبوتی وجود دارد که نمایش IMAX به آن جلوه خاصی می‌دهد. ما مطمئن هستیم تماشاگران در سرتاسر دنیا مایل خواهند بود فیلم را در سالن IMAX ببینند.»

فیج می‌افزاید: «IMAX بارها و بارها فیلم‌هایی در اندازه ابرقهرمان را هدف قرار داده تا طرفداران آن را تجربه کنند. با پیش‌بینی صعود مرد عنکبوتی، خوشحالیم که IMAX از ابتدا با این برنامه پخش گسترده مشارکت کرده است. این مشارکت برای تماشاگران سرتاسر دنیا راه مناسبی است تا این رویداد عظیم سینمایی را تجربه کنند.»

فاستر می‌گوید: «رابطه طولانی  IMAX با مارول و سونی از سال 2002 با مرد عنکبوتی آغاز شد. این آخرین راه برای طرفداران بود تا دنیای شخصیت‌های محبوب‌شان مانند پیتر پارکر را کاملاً حس کنند. با تشکیل مجدد گروه با دوستان‌مان در سونی و مارول با راه‌اندازی جدیدترین مرد عنکبوتی امیدواریم تماشاگران را به آنچه می‌خواهند برسانیم: یک ماجراجویی سینمایی دیدنی در IMAX.»

نسخه سه‌بعدی IMAX از فیلم جدید مرد عنکبوتی به طور دیجیتال توسط فناوری اختصاصی IMAX DMR (بازتنظیم دیجیتال) با کیفیت صدا و تصویر نمایش IMAX4 تنظیم خواهد شد. تصاویری با وضوح شیشه‌ای، با هندسه سالن و پخش صدای دیجیتال قوی منحصربه‌فرد IMAX، محیطی بی‌نظیر ایجاد می‌کند تا تماشاگران حس کنند در فضای فیلم قرار دارند.

منبع: خانه پی نما

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد