لزوم تقویت ارتباط میان طراحان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی

به گزارش فناوری فرهنگی، حسین ربانی‌غریبی گفت: با توجه به استقرار دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نقشی که این مجموعه در حوزه‌ی طراحی، تولید، واردات و صادرات اسباب‌بازی در کشور دارد همواره تلاش کرده کیفیت محتوایی تولیدات داخلی را تقویت کند و هیچ‌گاه نقش سلبی و بازدارنده‌ای در این صنعت نداشته باشد.

ربانی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در این زمینه‌ بر ضرورت شرکت تمامی فعالان این عرصه در این رویداد ملی تاکید کرد.

وی افزود: جشنواره ملی اسباب‌بازی زمینه‌ای بسیار مساعد و مناسب برای گردهم‌آمدن طراحان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

علی‌حسین عیوضی تولیدکننده اسباب‌بازی یکی از دغدغه‌های مهم این صنعت را نبود زمین یا شهرک صنعتی تخصصی برای اسباب‌بازی در حومه استان تهران عنوان کرد و گفت: اگر دولت برای تولیدکنندگان بزرگ در این زمینه تسهیلاتی را فراهم کند به سرعت تغییرات چشم‌گیری در عرصه تولید شاهد خواهیم بود.

وی هم‌چنین یادآور شد: چهار دهه از فعالیت این شرکت می‌گذرد و در حال حاضر اسباب‌بازی‌های ما به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون نیز در این دیدار گفت: کانون در این سال‌ها نزدیک به ۳۰۰ عنوان اسباب‌بازی و سرگرمی تولید کرده و به عنوان تولیدکننده با تمامی دغدغه‌ها و ضرورت‌های این حوزه آشنایی دارد.

حموله هم‌چنین شرکت در جشنواره ملی اسباب‌بازی را بستری مناسب برای ارتباط بیشتر با متخصصان این حوزه، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و اقشار گوناگون مردم در سطح جامعه دانست.

قرار است مدیران و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی بیشتر و حمایت از صنعت‌گران حوزه اسباب‌بازی از این پس از دیگر کارخانه‌های صنعتی تولید اسباب‌بازی نیز بازدید کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد