نخستین اردوی کارآفرینی قم برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی،این اردو نخستین اردوی کارآفرینی استان قم است که در روزهای 28،29 و 30 بهمن 94 در سالن همایشهای شهرداری قم برگزار خواهد شد.
ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حامی نخستین اردو کارآفرینی استان قم است که سیدمحمدحسین سجادی نیری، دبیر این ستاد نیز در آن، سخنرانی خواهد کرد..
دیگر حامیان این رویداد مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، بنیاد ملی نخبگان استان قم، پارک علم و فناوری استان قم، وزارت کشور استانداری قم، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم، پردیس فارابی دانشگاه تهران، انجمن علمی نخبگان دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه قم، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی و کاربردی هستند.
سید حسین اخوان علوی، حمیدرضا شوشتری، بهروز مینایی، سپهر قاضی نوری، محسن ربانی و مصطفی ملایی داوری این اردوی کارآفرینی را بر عهده دارند.

جوایز اردوی کارآفرینی استان قم به ترتیب 45 میلیون تومان تسهیلات به تیم اول به اضافه یک سال دفتر کار رایگان با امکانات اداری، 40 میلیون تومان تسهیلات به تیم دوم به اضافه 9 ماه دفتر کار رایگان با امکانات اداری و 35 میلیون تومان تسهیلات به تیم سوم به اضافه 6 ماه دفتر کار رایگان با امکانات اداری است. گفتنی است جوایز مذکور از طرف ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی تامین گردیده است.

اردوی کارآفرینی یک رویداد است که با هدف ترغیب و تشویق کارآفرینی از طریق آموزش راه‌اندازی کسب و کارها برگزار می‌شود. در این اردوی آموزشی مشتاقان کارآفرینی گرد هم می‌آیند تا با اشتراک گذاری ایده‌هایشان و تشکیل تیم‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب و کـار بپـردازند.
هدف از برگـزاری چنیـن برنامه‌هایی گسترش و تشویق روحیه کارآفرینی است تا جوانان کشور با شور و اشتیاق وارد فعالیت‌های کارآفرینی شوند.
نخستین اردوی کارآفرینی استان قم، به همت پارک علم و فناوری استان قم و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌‎های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و مرکز شتابدهی فناوری معاونت علمی، از 28 تا 30 بهمن 94 در سالن همایشهای شهرداری قم برگزار می‌شود.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد