کتاب‌های کمیک استریپ زندگی شهیدان «صیاد شیرازی» و «بروجردی» تدوین شد

به گزارش فناوری فرهنگی،کتاب‌های کمیک استریپ زندگی شهیدان «صیاد شیرازی» و «بروجردی» به تازگی تدوین شده و در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

سیدرضا میربابا، دبیر شورای سیاستگذاری خاطره سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: دو عنوان کتاب در قالب کمیک استریپ از زندگی نامه «شهید صیاد شیرازی» و «شهید بروجردی» از سوی این شورا در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این مقام مسئول افزود: کتاب‌های کمیک استریپ از زندگی‌نامه «شهید صیاد شیرازی» و «شهید بروجردی» با هنرمندی حسین اجاقی و برای گروه سنی نوجوان تهیه شده‌اند. این آثار در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

وی همچنین از برپایی دو نشست تخصصی در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: در این نشست‌ها «وضعیت سیاستگذاری نشر در ادبیات کودک و نوجوان دفاع مقدس» و «مولفه‌های اثر بخشی ادبیات دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان» بررسی خواهد شد.

دبیر شورای سیاستگذاری خاطره سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس ادامه داد: این نشست‌ها، یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 از ساعت 16 در سرای اهل قلم کودک و با حضور جواد محقق، مهدی کاموس و زهرا زواریان برگزار می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت در «شهر آفتاب» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: تی نیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد