فضای مجازی به عنوان یک فرصت تلقی شود

به گزارش فناوری فرهنگی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده، انجمن اولیا و مربیان گفت: باید فضای مجازی و اینترنت را فرصت دانست و با شناخت وارد این عرصه شد.

 همایش هفته پیوند اولیا و مربیان و هفته سلامت روان ظهر امروز با حضور علی اصغر احمدی، مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور و جمعی از مربیان و مشاوران مدارس استان برگزار شد.

بر اساس روز شمار هفته پیوند اولیا و مربیان، نخستین روز این هفته با عنوان خانواده و مدارس، کانون پویایی محله نامگذاری شده است، همچنین تعالی و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، عنوان دومین روز از این هفته به شمار می‎رود.

بر این اساس، روز 26 مهر، روز خانواده شاداب و مدرسه با نشاط، 27 مهر، خانواده و مشارکت در نظام تعلیم و تربیت و 28 مهر ماه نیز روز خانواده و اقتصاد مقاومتی نامیده شده است.

همچنین روز پنج‎شنبه روز خانواده و فرهنگ جهاد و شهادت عنوان و آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان با عنوان خانواده و اعتلای معرفت دینی نام‎گذاری شده است.

در همایش پیوند اولیا و مربیان به مباحث مختلفی در زمینه تعلیم و تربیت به ویژه تربیت دانش‎آموزان اشاره شد.

از جمله مشاور وزیر آموزش و پرورش در بخشی از سخنان خود و به ویژه در پاسخ به سئوالات پرسیده شده در این همایش اذعان کرد: شاکله یا شخصیت انسان دو سیستم اصلی شناختی و عاطفی دارد که در درون افراد است.

علی اصغر احمدی همچنین در قالب پیشنهادی ابراز کرد: انجمن اولیا و مربیان وضعیت عاطفی دانش‎آموزان را ارزیابی کنند.

وی با تاکید در پاسخ به سئوالی در زمینه فضای مجازی و اینکه در حال حاضر بسیاری از دانش‌‏آموزان درگیر این فضا شده‎اند، گفت: موضوع اینترنت و فضای مجازی را باید به عنوان یک فرصت تلقی کرد.

*باید فضای مجازی را یک فرصت تلقی کرد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خانواده، انجمن اولیا و مربیان بر اینکه دنیای مجازی یا اینترنت به نوعی بدل دنیای واقعی ما محسوب می‎شوند، افزود: باید با شناخت وارد این فضا شد.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد