پیش‌تولید انیمیشن «دزد رویاها» آغاز شد/ همکاری با ایتالیا

به گزارش فناوری فرهنگی،کارگردن انیمیشن «دزد رویاها» با اشاره به آغاز پیش تولید این انیمیشن بلند سینمایی اعلام کرد این پروژه قرار است با مشارکت یک شرکت ایتالیایی ساخته شود.

روانبخش صادقی کارگردان انیمیشن «دزد رویاها» با اشاره به آغاز پیش‌تولید این پروژه انیمیشن گفت: در حال حاضر در مرحله طراحی پروداکشن هستیم و همچنین طراحی کارکترهای این انیمیشن آغاز شده است.

وی ادامه داد: بخشی از جذب سرمایه برای تولید این پروژه بلند انیمیشن انجام شده است و جذب بخش دیگری از هزینه این پروژه در حال انجام است.

صادقی که ریاست «آسیفا» را هم برعهده دارد، تاکید کرد: این انیمیشن قرار است به صورت مشترک میان ایران و ایتالیا ساخته شود. سال گذشته حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در سفری به ایتالیا با شرکت مورد نظر گفتگو داشت و از بین مجموعه طرح هایی که برای تولید مشترک با ایتالیا ارائه شده بود، طرح انیمیشن «دزد رویاها» مورد قبول واقع شد.

وی توضیح داد: در حال حاضر پکیج طراحی گرافیک و ساختار تکنیک این انیمیشن در حال آماده شدن است تا طی جلسه ای با این کمپانی ایتالیایی به تصمیم گیری نهایی برای تولید برسیم.

این کارگردان انیمیشن بیان کرد: می توان گفت بیش از هر چیز به دنبال تولید مشترک در این پروژه هستم چرا که اکران در سطح بین المللی برای من از اهمیت بسیاری برخوردار است و می خواهم در کنار اکران داخلی این انیمیشن، اکران جهانی نیز داشته باشم.

صادقی در پایان گفت: معتقدم چرخه اقتصادی انیمیشن با اکران خارجی می تواند معنا پیدا کند، چرا که اکران انیمیشن در ایران در خوشبینانه ترین حالت تا ۱۵ میلیارد تومان فروش دارد، اما انیمیشنی که هزینه تولید آن بیش از ۵ میلیارد تومان است، با فروش ۱۵ میلیارد تومانی، چندان بازگشت اقتصادی قابل توجهی ندارد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد