نتایج نهایی اولین دوره‌ی مسابقه‌ی تخصصی طراحی و اجرای پی‌نما

به گزارش فناوری فرهنگی،اطلاعیه‌ی پایانی اولین دوره‌ی مسابقه‌ی تخصصی طراحی و اجرای پی‌نما و اعلام برندگان:

خانه‌ی پی‌نمای ایران مفتخر است که اعلام نماید نخستین مسابقه از مجموعه مسابقات طراحی و اجرای پی‌نما با محوریت شاهنامه با موفقیت برگزار گردید و اکنون داوری آثار دریافتی نیز به اتمام رسیده است. اعضای خانه‌ی پی‌نمای ایران از تمامی هنرمندان، داوران و هنردوستانی که همراهی‌شان موجبات دلگرمی این گروه را فراهم نموده، صمیمانه قدردانی می‌نمایند. مایه‌ی خوشحالی است که کلیه‌ی آثار دریافت شده در نخستین مسابقه از مجموعه مسابقات طراحی و اجرای پی‌نما از نظر کیفیت طراحی و روایی در سطح قابل قبولی قرار داشته و این مجموعه را به وجود افراد مستعد به ویژه در رده‌های سنی جوان‌تر، امیدوار نموده است. ضمن سپاس فراوان از تمامی شرکت‌کنندگان گرامی، به هر یک از این عزیزان تقدیرنامه‌ای اهدا خواهد شد. نفرات کسب کننده‌ی رتبه‌های اول تا سوم علاوه بر تقدیرنامه، جایزه‌ای مطابق اعلان اولیه دریافت خواهند نمود.

ضمنا کتابچه‌ای شامل ده اثر برتر و گزارش دقیق مسابقه به زودی منتشر خواهد گردید و یک نسخه از کتابچه­‌ی یاد شده برای صاحبان ده اثر  برتر به صورت رایگان ارسال خواهد شد. بقیه­‌ی شرکت کنندگان با تخفیف ویژه می‌­توانند این کتابچه را دریافت نمایند. سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند برای خرید کتاب با پست الکترونیک خانه‌ی پی‌نما تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است که داوری آثار در اولین مسابقه‌ی پی‌نما کاملا بی‌طرفانه صورت گرفته و به منظور رعایت اصل انصاف، تمامی آثار بدون نام در اختیار داوران محترم قرار گرفته و هر داور مطابق با معیار‌های تعیین‌شده به ارزیابی آثار پرداخته است. در نهایت، میانگین امتیاز سه داور به عنوان نمره‌ی نهایی هر فرد در نظر گرفته شده است.

و اما اسامی برگزیدگان نخستین مسابقه‌ی پی نما به شرح زیر می­باشد:

نفر اول آقای “حمید سهرابی ؛ برنده‌ی یک سکه‌ی تمام بهار آزادی

نفر دوم آقای  “علیرضا اسدی ؛ برنده‌ی یک نیم‌سکه‌ی بهار آزادی

نفر سوم آقای “رضا عربستانی نو ؛ برنده‌ی یک ربع سکه‌ی بهار آزادی

علاوه بر این، یک لوح تقدیر ویژه‌ و یک جلد کتابچه­‌ی آثار برتر  به سرکار خانم نیکا نظری – ۱۶ ساله – به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده‌ی اولین دوره‌ی مسابقه‌ی تخصصی طراحی پی‌نما تقدیم خواهد شد.

در پایان بار دیگر از حضور سرشار از لطف همه‌ی همراهان قدردانی نموده و اعتلای صنعت-هنر پی‌نما در کشور و نیز موفقیت روزافزون هنرمندان این عرصه را آرزومندیم. منتظر حضور فعال و پرشور شما هنرمندان عزیز در رویدادهای آینده­‌ی خانه­‌ی پی­‌نمای ایران هستیم.

منبع: پی نما

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد