نفوذ شدید دنیای مجازی بین جوانها باعث کاهش مطالعه شده است

به گزارش فناوری فرهنگی،رئیس شورای عالی استانها گفت: نفوذ شدید دنیای مجازی بین جوانان از سطح کتاب و کتابخوانی کاسته و این موضوع، تاثیرات مخربی دارد.

مهدی چمران در سی و سومین اجلاس شورا با اشاره به امضای تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی گفت: در این حوزه تحقیقات علمی باید کاربردی شود، آنچه برای کشور مهم است تحقیقات کاربردی است تا مستقیم وارد بازار شود.

چمران با اشاره به تفاهم نامه میان رئیس شورای عالی استانها و جهاد دانشگاهی گفت: انشاالله این تفاهم نامه به خوبی اجرا شود و مسائل پژوهشی و آموزشی که شوراها به شدت به آن نیاز دارند به خوبی عملیاتی شده و بتوانیم روی آنها کار کنیم.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی مانند شوراها است که زیر نظر شورای انقلاب فرهنگی فعالیت می کند و می تواند به عنوان بازوی شورا عمل کند.

طیبی اضافه کرد: تفاهم نامه امروز در حوزه آموزش می تواند نقش بسیار مفیدی در توسعه کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان شاخصه مهم و اصلی  در توسعه و پیشرفت کشور و در همه استانها بجز بوشهر دارای واحدها و موسسات پژوهشی مستقل است.

رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: اگر این تفاهم نامه به خوبی اجرا شود نقش بسیار مهمی در توسعه و خدمات رسانی به کشور خواهد داشت.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد