«پیام‌آوران خوف» به اسپانیا می‌رود/ انیمیشنی درباره جنگ جهانی دوم

به گزارش فناوری فرهنگی، احمد خوش نیت کارگردان انیمیشن «پیام آوران خوف» درباره حضور این اثر در سیزدهمین جشنواره «حقوق بشر» اسپانیا  گفت: انیمیشن «پیام آوران خوف» برای بخش رقابتی فیلم های کوتاه داستانی سیزدهمین دوره جشنواره «حقوق بشر» کشور اسپانیا در شهر بارسلون انتخاب شده است و با هفت اثر دیگر در این بخش رقابت می کند.

وی ادامه داد: این جشنواره که دفتر مرکزی آن در شهر بارسلون قرار دارد، در پاریس و نیویورک نیز از طریق ادارات خود فعالیت دارد و از مهمترین جشنواره های بین المللی حقوق بشر در کاتالونیا به حساب می آید.

این کارگردان انیمیشن تاکید کرد: سیزدهمین دوره این جشنواره با پذیرش آثار در ۳۷ بخش مختلف از ۲۱ نوامبر تا ۱ دسامبر ۲۰۱۶ در سینمای TEXAS شهر بارسلون برگزار می شود.

وی در توضیح اثر خود عنوان کرد: «پیام آوران خوف» اثری ترکیبی از فیلم، انیمیشن و عکس است که در مدت زمان ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه روایتی از جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. این اثر روز سه شنبه، ۲۲ نوامبر ۲۰۱۶ در سینما TEXAS شهر بارسلون در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ به نمایش در می آید.

خوش نیت در پایان گفت: این انیمیشن روایتی تصویری از آغاز جنگ جهانی دوم با دخالت دیکتاتورهاست است که با انفجار بمب اتم در هیروشیما و نمایان شدن فجایع حاصل از آن به پایان می رسد.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد